پنجره زیباست اگر بگذارند

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند....


بسمــ رب الشهدا و الصدیقین

دلم را به آسمان میسپارم تا نوشته هایش را به تو نشان دهد؛

سلامی به بیقراران عشق؛به دل های شوریده و بیقرار؛

میخواهم با تو صحبت کنم؛اما نمیدانم با چه زبانی...

با این زبان پر از گناه؟!نه نمیتوانم

مگر میشود مهمان آسمان بود و با زبان زمینی صحبت کرد؟1

من تو را نمی بینم؛کاش دستم را میگرفتی تا انقدر احساس تنهایی نمیکردم...

دلم گرفته است ای شهید....

گاهی از زنده بودنم و اینکه دارم روی دم آدم های بزرگ بازدم میدهم خجالت میکشم....


مرهم زخم دل پریشانم باش...دلم تنگ است؛این روزها فقط دیگران را با حرفها و دلتنگی هایم ناراحت میکنم

دست خودم نیست دلم پیش شماست...شما در آسمان و من در زمین و اسیر دنیای خودم...

گاهی از دلتنگی های فرزندهای بابا ندیده خجالت میکشم...

مرا هم با خود ببرید...سخت دلتنگم....بگذارید بر حال خودم گریه کنم...

ای شـــهــیــد....

ای شـــهـــادتــــ....