حــجاب یعنی بجای شخص؛شخصیت را دیدن

حجاب یعنی به همه ی نامحرمان و ظاهربینان"نـــــه"گفتن

چـقدر سخت شده است راه رفتن در خیابان های شهر؛

تنها محافظم چادر مشکی من است در خیابان هایی که همه ی مردمش به قیافه های مثلا زیبای خودشون افتخار میکنن!!!!

چقدر راحت میگذریم از این آدم هایی که هوا و فضای شهر را آلوده کرده اند!!!

چقدر عادی شده است دیدن آدم هایی که لذت می برند وقتی نامحرم نگاهشان میکند!!!

چه کیفی میدهد دوچرخه سواری نــــه!!!!؟؟؟؟

من یکــ دخترم؛چــادر سرم کرده ام تا به همه بگویم چادرم به رنگ کعبه است

تا بگویم من عاشق کعبه و خدام هستم...

چادرمشکی من چقدر صبوری میکنی در مقابل تیر چشمان نامحرمان و دختران بزکـــ کرده ی خیابانی...

من یکــ دخترم؛بخاطر چادری که به سر دارم ضعیفه نیستم؛ظرافت دارم؛احساس دارم؛

خیلی وقتا یکــ شماره یا یکــ چشمکــ آرامشم را گرفته است!!

چادر به سر کرده ام تا بگویم"مــــن" شیعه ی دوازده امامی هستم...

آی کسانی که چادرم را ارثیه ی مادرم را مسخره میکنید

با شما هستم.......

کورشود هرآن کس که نمیتواند چــادرم را ببیند...

کـــرشود گوشی که نمیتواند حرفم را بشنود.........

مــــن یـــکـــ دخـــتـــر خــوش تـــیـــپ چـــادری ام!!!